30 Jun 2010

AWARD LAGIK!





Korean movie? Korean drama?
Errr...Sapa minat angkat tngn!
Ok, spe yg ske drama korea yg cute2 leh g blog ini!


Cute je blog die...
Se"cute" tuan empunya nye...
Neway, thanks yaaa Miss Princess Kelly Eun for dis award!
Really appreciate it!




And for sure la kan, stiap award mst de jek soklan howt dr si pmberinye!
Ok, aku akn jawab dgn sgt telus! Gagagaga...


Bersedia!


1. Suka tak dapat award neyh?bagi ucapan sikit...^_^v
Sape x ske dpt award kn?Gagagaga...Mest la ske!
Ni ngh sengih sorang2 dpn lappy...
Sperti x ku prcaya!
Ye la,aku kn blogger paling MALAS die dunia neh!
Jarang skali aku hapdet nye kn?
Erm...Pas ni semangat mlonjak la blik {sbb dh dpt award comel ni} bleh?
( ^____________^)V




2. Bintang tuh cantik tak di mata kamu? suka bintang ?
Aishhh...mest la chantek!
Kamu sgt kreatif la Miss Princess Kelly Eun...
Ske bintang? Sjak tadika mmg gile kt bintang...Huhuhuh...




3. Dua blog yang kamu selalu jenguk dan baca entry terbarunya...
Erm...yg ni aku x yakin nk mnjwbnye,knapa?
Sbb aku bc sume,xde yg trkecuali...
Dterima x jwpn 2?
Gagagagga...




4. Bagi award neyh kepada 3 blogger yang lain yaaa..jangan lupa tau..
Miss Nana
Puan Ninie
And last but not least is YOU,yess...YOU!
Grab it ok!



Thanks again Miss Princess Kelly Eun!

: XOXO :

1 ulasan:

Opah Vogue berkata...

act bintang 2 liplap2...
tp x mnjd la plak...
sori ye cik princess...
sbb nmpk en3 ni agak cacat...

ms preview nmpk ok...
errr....