27 Ogos 2010

EDISI TERHAD

sedar tak sedar,dh hmpir sebulan ramadhan menjengah.tapi rasa mcm sekejap sangat.ramadhan kali ni sangat banyak bg hikmah bagi aku,secara peribadinya la.macam-macam yang berlaku.ade yang sedih dan ade yang gembira.

mungkin ade hikmah yang tersirat dari Illahi kepada umat yang lemah seperti aku.tapi,aku bersyukur,setiap yang aku harungi ini banyak memantapkan ketahanan mental dan fizikal aku.

sebenarnya,banyak yang aku nak post.tapi ape kan daya,aku x mampu nak psg tenet kt bilik ni lagi.tapi,skang baru aku berkemampuan.jadi,aku akan berusaha tuk post setiap story yang aku alami.mungkin leh dijadikan pengajaran bagi semua.mana yang baik,eloklah dikongsikan,tapi mana yang buruk silalah dijadikan pengajaran dan iktibar.

sempena bulan ramadhan yang mulia dan barakah ini,sama-sama la kite hayatinye.selamat menjalani ibadah puasa!